Trafik ışığının üzerinde anlaştığı şey – harika bir genel bakış

Felaket

New member
planlama hızlandırma


Tüm büyük altyapı projeleri için planlama prosedürleri kolaylaştırılacak ve hızlandırılacaktır. Demiryolu, karayolu ve enerji ağlarının genişletilmesinden ve özellikle yenilenebilir enerjilerden bahsedildi.

ısıtıcılar


Trafik ışığı partileri, gelecekte fosil yakıtlı ısıtmadan uzaklaşma ve bu dönüşümü sosyal olarak hafifletme hedefine bağlıdır. Yeni kurulan ısıtma sistemlerinin özellikleri, bu alanın da iklim dostu olacak şekilde yeniden tasarlanmasını sağlamaya yöneliktir.

Bu, İklim ve Dönüşüm Fonu’ndan gelen fonlarla finanse edilecek. Örneğin, yenilenebilir enerjilerden elde edilen “yeşil” hidrojen veya doğal gazdan elde edilen “mavi” CO2-nötr veya biyokütle ile çalışan ısıtma sistemleri de mümkün kalmalıdır. Ancak mevcut ısıtma sistemlerini değiştirme zorunluluğu olmamalıdır.

iklim koruması


İklim Koruma Yasası kilit noktalarda yeniden çalışılacak. Enerji, sanayi, ulaşım ve binalar gibi münferit alanlar için şimdiye kadar katı olan yıllık emisyon hedefleri yerine, bir sektörde kaçırılan hedefleri diğerinde telafi etmek mümkün olmalıdır.

Ancak ilke olarak sektör hedefleri yerinde kalmalıdır. Sabit yıllık hedefler yerine, daha uzun bir döneme, örneğin 2030’a odaklanmak amaçlanıyor. Almanya’nın 2045 yılına kadar iklim nötr olması gerektiği doğrulandı.

yol genişletme


Yollar söz konusu olduğunda bu, mevcut darboğazları gidermeye odaklanan 144 otoyol projesi için geçerli olacaktır. Ayrıca, yeni otoyolların çevre bölgelerinde güneş enerjisi sistemleri kurulma imkanından yararlanılmalıdır.

demiryolu yatırımları


Deutsche Bahn için gerekli yatırım hacminin 2027 yılına kadar 45 milyar avro olacağı tahmin ediliyor. Gelecekte, kamyon geçiş ücretinden elde edilen gelir, gelecek yıldan itibaren CO2 ek ücreti ile artırılacak olan finansman için kullanılacak. Ek gelirin yüzde 80’i daha sonra demiryolu ağına ve demiryolu trafiğine fayda sağlamalıdır.

Elektromobilite ve e-yakıtlar


Şarj istasyonu altyapısı genişletilerek elektromobilite teşvik edilecektir. Aynı zamanda koalisyon, e-yakıtların, yani CO2 nötr sentetik yakıtların ithal edilmesi için bir strateji geliştirmek istiyor. Vergi kanununda, tüm CO2-nötr araçlara eşit muamele edilmelidir.

koruma yasası


Doğa koruma kanunundaki değişiklikler de planlamayı hızlandırmaya yardımcı olmalıdır. Doğal alanların kaybının diğer alanlarda tazmin edilmesi gerektiği ilkesi yumuşatılmalıdır. Bunun yerine, tazminat nakit ödeme şeklini de alabilmelidir.

Ev


Kabul edilen önlemler federal bütçede herhangi bir ek maliyete neden olmamalıdır.
 
Üst