AB dışı pazarlarda Toskana şarabının tanıtımı için 11 milyondan fazla kişi geliyor

HoCaM

Global Mod
Global Mod
Toskana şaraplarının dış pazarlardaki, özellikle Avrupa dışındaki pazarlardaki varlığını daha da artırmak. Bu sonucu elde etmek için Toskana Bölgesi, bir ihaleye katılarak talep eden şirketler tarafından gerçekleştirilen hedefli promosyon kampanyaları için yılda 11.100.000 Euro’nun üzerinde kullanmaya karar verdi. Tarımdan sorumlu başkan yardımcısı ve bölge meclis üyesi Stefania Saccardi tarafından önerilen karar, bölge konseyi tarafından son oturumunda onaylandı.

Saccardi, “Küreselleşen bir pazarda,” dedi Saccardi, Toskana şarabının kalitesi sayesinde giderek daha fazla kendini kanıtladığı bir yerde, şirketlerimizi ürünlerinin tanıtımında AB dışında bile desteklemeye devam etmek çok önemlidir, çünkü her zaman aklımızda tutmalıyız. şarap, tüm tarım-gıda sektörü için itici bir gücü temsil ediyor.Bu nedenle, bu yıl yine AB kaynakları sayesinde, şirketlerimizin giderek daha rekabetçi olmasına ve Toskana ürünlerinin kalitesinin tüm dünyada bilinmesine ve takdir edilmesine yardımcı olacak fonlar sağlıyoruz. Dünya”.

Halkla ilişkiler, tanıtım ve reklam faaliyetleri için kullanılabilecek kaynaklar, AB ürünlerinin özellikle kalite, gıda güvenliği veya çevre açısından yüksek standartlarını vurgulamayı amaçlayan AB fonlarından sağlanmaktadır.

Tahsis edilen 11 milyondan fazla avrodan yaklaşık 4.420.000 avro 2021/2022 kampanyası için kullanılacak, 6.682.000 avro ise 2023/2024 kampanyası için ön ödemeler için ayrılacak. 2021/2022 kampanyasının bölgesel projelerinin tasfiyesinde tasarruf edilmesi durumunda, kullanılmayan kaynaklar 2023/2024 için olanlara eklenecektir. Öte yandan, 2023/2024 mali yılında tasarruf olursa, doğal olarak uygun başvurular olması durumunda bağların yeniden yapılandırılması ve dönüştürülmesine yönelik olacak, ancak kaynak yetersizliği nedeniyle finanse edilemeyecektir.

Talep edilebilecek katkının üst limiti – 500.000 Euro – ve minimum limit – 100.000 Euro olarak belirlenmiştir. Tarım Bakanlığı tarafından hazırlanan genelgeye göre tanıtım projelerinin sunumu ve değerlendirilmesine ilişkin çalışma usulleri yakında “Tarımsal, bitkisel ve zooteknik ürünler” sektörü yöneticisi tarafından belirlenecek. Terfi. Tarım ve tarım-gıda şirketlerinin yatırımlarına destek”.
 
Üst