Anlaşma Toskana Turizm Tanıtım-Federasyon Şarap, yağ ve aroma yolları

HoCaM

Global Mod
Global Mod
Toskana’nın mükemmelliğini ulusal ve uluslararası düzeyde geliştirin ve tanıtın ve yiyecek ve şarap turistlerinin kabulünü iyileştirin. Toskana Şarap, Yağ ve Tat Yolları Federasyonu ile Toscana Promozione Turistica arasında bu öğleden sonra IV. Bölgesel Tarım Konferansı vesilesiyle imzalanan anlaşmanın amaçları bunlardır.

“Tarımdan sorumlu başkan yardımcısı Stefania Saccardi, Toskana’nın şarap, yağ ve kaliteli tarımsal üretim çiftçileri ve girişimcileri tarafından günlük olarak yürütülen çalışmaları teşvik etme ve geliştirme yönünde giden her türlü anlaşmanın hak ettiğine inanıyorum” yorumunu yaptı. vurgulanmak üzere. Şarap, Yağ ve Tatlar Yolları Federasyonu’na rehberlik eden felsefenin gayet iyi farkındayız ve tam da bu bölgeyi seçen pek çok ziyaretçiyi ifade ettiği mükemmelliğe yönlendirmede yaptığı değerli çalışma nedeniyle, aynı zamanda bu felsefeyi destekliyoruz. bu onu benzersiz kılıyor ”.

Ekonomi ve turizmden sorumlu meclis üyesi Leonardo Marras, “Yiyecek ve şarap artık gerçek bir seyahat motivasyonu: insanlar bölgemizi karakterize eden en yüksek kalitedeki ürünleri tatmak, üreticilerle doğrudan temas halinde deneyimler yaşamak için Toskana’ya gelmeyi tercih ediyor” diyor. Toskana Bölgesi – Tarım ürünleri, Toskana için uluslararası bir arama kartıdır, bu nedenle şarap ve yağ dünyalarını tüm zenginlikleri, özellikleri, halihazırda konsolide edilmiş ve gerçekleştirilecek deneyimleriyle Vetrina Toscana’ya entegre etmeye karar verdik. • Bu, projeyi canlandıran ve teklifimizi dünyada daha da organik ve çekici hale getiren ağı tamamlamanın ve aynı zamanda büyük Toskana topluluğunun ayrılmaz ve aktif bir parçası olduğunu hissederek üreticileri yatırıma devam etmeye teşvik etmenin bir yoludur”.

Toskana Yolları Federasyonu, Vitrin Toskana projesine bağlıdır ve gıda ve şarap turizmini teşvik eden bölgesel projeye bireysel şirketlerin girişini teşvik eder. Toskana Yollar Federasyonu’nda birleşen Yollar önemli bir mirastır: 5000 km’lik bölgesel topraklarda ısrar ederler ve 2500’den fazla üyesi vardır.

Amaç, gıda, şarap ve turizm sektörünün sürdürülebilir gelişimini teşvik etmek, sinerji yaratmak ve yerel operatörlere ve üreticilere büyüme fırsatları sunmak, ayrıca ürünlerin tanımlanmasına yönelik bir faaliyet programı sayesinde. Planlanan girişimler, Toskana Bölgesi’nin yağ, şarap, tütsülenmiş etler, peynirler gibi temsili üretimleriyle bağlantılı bölgelerin kabulü ve turist tanıtımıyla ilgilidir ve turist ve gelen tanıtım hizmetlerini, alıcılar ve gazeteciler için eğitim turlarını, sergileri, fuarlar, sergiler ve etkinlikler. Anlaşma aynı zamanda iyi uygulamaların değiş tokuşunu, materyallerin, bilgilerin ve verilerin paylaşılmasını ve kalite standartlarının teşvik edilmesini ve ayrıca ulusal ve topluluk düzeyinde ortak projeler için kaynakların aranmasını sağlar.

Toskana Şarap, Yağ ve Lezzet Yolları Federasyonu ve Toscana Promozione Turistica, mevsimsel olarak ayarlanmış bir turist akışı sistemi oluşturmaya, bölgenin temel hizmetlerini geliştirmeye ve sürdürülebilir turizmi ve bölgesel kimliklerin özgünlüğünü teşvik etmeye ve bölgenin inşasına katkıda bulunmaya kararlıdır. kırsal Toskana ağına bağlı bölgesel bilgi merkezlerinin yönetimi yoluyla turist tanıtım faaliyetlerinin geliştirilmesi yoluyla, açılış süresinin uzatılmasına ve daha az bilinen destinasyonların değerlendirilmesine izin veren bölgesel bir teklif.

Toscana Promozione Turistica’nın direktörü Francesco Tapinassi, Toskana Yolları Şarap, Yağ ve Tatlar Federasyonu’nun, bir Bölgeye ait şarap yollarını koordine etmeye yönelik ilk ulusal deneyimi temsil ettiğini söyledi. 23 yıl önce Toskana’nın yiyecek ve şarap kimliği aracılığıyla turizmi tanıtmak için doğan Vetrina Toscana’nınki gibi yiyecek ve şarap turizminin tanıtımına yönelik ileriye dönük bir vizyon. Anlaşma, bölgelerin ve onların özel çekiciliklerinin daha da yaygın bir şekilde tanıtılması için önemli bir sinerjinin onaylanmasıdır”.

Protokolü imzalayan Toskana Yolları Şarap, Yağ ve Tatlar Federasyonu Başkanı Pier Paolo Lorieri de memnuniyetini dile getirdi. “Bu çerçeve anlaşma sayesinde bölgemizin içerdiği potansiyelin tam olarak ifade edilmesi yönünde bir adım daha atmış olduk. Tarım ve turizm sektörlerinde ortak olan program çizgilerinin ve hedeflerin onaylanması ve paylaşılması, her iki tedarik zincirinin değerinin daha da güçlendirilmesini temsil etmektedir. Sinerjik ve ortak programlar sayesinde, yerel ve uluslararası yemek ve şarap turizmi için giderek daha cazip bir destinasyon haline gelen bu toprakların tüm değer zenginliğini ifade edebileceğiz” dedi.

İşbirliğinin, 2017’de kurulan ve İtalya’da şarabı, mimariyi ve turizmi geliştirmek için ilk örnek olan önemli tasarım şarap imalathanelerini bir araya getiren iş ağı Toscana Şarap Mimarisi ve StraFesta Toscana gibi bazı ortak projeleri var. Toskana Şarap, Yağ ve Lezzet Yolları tarafından Vetrina Toscana ile işbirliği içinde düzenlenen ve tanıtılan zengin etkinlik takvimi.

(Daniela Mugnai, Vetrina Toscana basın ofisi işbirliği yaptı)
 
Üst