Günümüz dünyasında, kendinizi LinkedIn'de nasıl sunduğunuz fark yaratabilir. Etkili iletişim ve güven inşa etmek için cilalı dil kullanmak anahtardır. Şimdi, viral bir Haber interneti fırtına ile çekti ve “Stratejik Yatırım” ve “Sıvı İlham” olarak yeniden çerçeveleme “sarhoş oldum” ifadesine yaratıcı bir dönüş veren bir LinkedIn koçu gösterdi.
Videoda, bir kız çocuğunun sesi, koçtan LinkedIn'in profesyonel jargon-linkedinlerine “Sarhoş Oldum” i çevirmesini isteyen duyulabilir. Buna yanıt veren Juliana, “Bu akşam, gece geç saatlerde sıvı ilham seansına girdim. Yaratıcı ifademin ve akışımın kilidini açmak için stratejik bir yatırım oldu.
Video Instagram'da ortaya çıktıktan sonra, LinkedIn koçu kelime oyunu için övgü aldı. Şimdiye kadar, klip 3,2 milyon görüntüleme yaptı.
Bir kullanıcı “Bu harika ve komikti.”
Bir diğeri, “Yakın, bu inanılmaz.”
“Yaratıcı bir dahi, şaşırtıcı,” bir yorum okuyun.
Ancak, bir kullanıcı şaka yaptı, “Bu yüzden LinkedIn profillerine güvenmiyorum.”
Başka bir dağıtım, “Şimdi içmek o kadar kötü eter gibi gelmiyor.”
“Bazılarının bunu LinkedIn'de yayınlamasını istiyorum. Birini tespit ederseniz bana bildirin,” başka bir yorum okuyun.
Bir sosyal medya kullanıcısı, koçu öven, “Mükemmel kelimeleri bulmak ve onları böyle bir araya getirmek gerçek bir beceri gerektirir. Sana hayranım!”
Ancak, bir kişi “Um, neden bir çocuk annesine 'ben sarhoşum' nasıl bir iş yolunda soruyor?” Diye sorduğunda? Juliana, “Sadece skeçime yardım ediyordu!”
Bir kullanıcı, “Kızınız sonra biraz sıvı ilham istedi mi?” Juliana cevap verdi, “Henüz kahve içecek kadar yaşlı değil. Belki 10 yıl içinde!”
Podcaster Bob Low şakalı, “Sıvı ilham seanslarına katılmak, endorfin salınımını teşvik ettiği, sinirsel bağlantıyı geliştirdiği ve kutudan çıkma çözümlerine elverişli bir çalışma ortamını teşvik ettiği gösterildi!”
Duyguyu yineleyerek, bir diğeri ekledi, “Bob Low, unutmamak için, doğru yapılırsa, ekip oluşturma ve stres için harika bir strateji.
Videoda, bir kız çocuğunun sesi, koçtan LinkedIn'in profesyonel jargon-linkedinlerine “Sarhoş Oldum” i çevirmesini isteyen duyulabilir. Buna yanıt veren Juliana, “Bu akşam, gece geç saatlerde sıvı ilham seansına girdim. Yaratıcı ifademin ve akışımın kilidini açmak için stratejik bir yatırım oldu.
Video Instagram'da ortaya çıktıktan sonra, LinkedIn koçu kelime oyunu için övgü aldı. Şimdiye kadar, klip 3,2 milyon görüntüleme yaptı.
Bir kullanıcı “Bu harika ve komikti.”
Bir diğeri, “Yakın, bu inanılmaz.”
“Yaratıcı bir dahi, şaşırtıcı,” bir yorum okuyun.
Ancak, bir kullanıcı şaka yaptı, “Bu yüzden LinkedIn profillerine güvenmiyorum.”
Başka bir dağıtım, “Şimdi içmek o kadar kötü eter gibi gelmiyor.”
“Bazılarının bunu LinkedIn'de yayınlamasını istiyorum. Birini tespit ederseniz bana bildirin,” başka bir yorum okuyun.
Bir sosyal medya kullanıcısı, koçu öven, “Mükemmel kelimeleri bulmak ve onları böyle bir araya getirmek gerçek bir beceri gerektirir. Sana hayranım!”
Ancak, bir kişi “Um, neden bir çocuk annesine 'ben sarhoşum' nasıl bir iş yolunda soruyor?” Diye sorduğunda? Juliana, “Sadece skeçime yardım ediyordu!”
Bir kullanıcı, “Kızınız sonra biraz sıvı ilham istedi mi?” Juliana cevap verdi, “Henüz kahve içecek kadar yaşlı değil. Belki 10 yıl içinde!”
Podcaster Bob Low şakalı, “Sıvı ilham seanslarına katılmak, endorfin salınımını teşvik ettiği, sinirsel bağlantıyı geliştirdiği ve kutudan çıkma çözümlerine elverişli bir çalışma ortamını teşvik ettiği gösterildi!”
Duyguyu yineleyerek, bir diğeri ekledi, “Bob Low, unutmamak için, doğru yapılırsa, ekip oluşturma ve stres için harika bir strateji.