“On dokuz”, Evo Oil'in ilk kolektif markası. Saccardi: “Birlikte kalite ve kimlik”

HoCaM

Global Mod
Global Mod
Redazione tarafından yazılmış, 12 Mayıs 2025 Pazartesi 14:39

Montespertoli topraklarını anlatan ilk bakire zeytinyağının ilk kolektif markası olan “On dokuz” doğdu. Toskana bölgesinin 2014-2022 PSR'sinin bir parçası olarak finanse edilen ürün, bölgenin kamu ve özel kişileri arasında on dokuz işbirliği yaptığını gören Montespertolio projesinin sonucudur.

Zeytin sektöründe birleşik beceri, deneyim ve vizyona sahip kamu ve özel aktörler topluluğu gibi “on dokuz” denir. Oliveti di Montespertoli'den yeni sızma zeytinyağı, bugün Montespertoli, Marco Pierini'nin Montespertio projesi, Alessia Mengun'un lideri tarafından Montespertoli, Marco Pierini'nin başkan yardımcısı tarafından Silvio Minghini'nin lideri tarafından sunuldu. Bilimler ve Teknolojiler Tarım, Gıda, Çevre ve Orman Ormancılık. (Dagri) Floransa Üniversitesi, Montespertolio Projesi'nin Bilimsel Ortağı ve Koordinatörü (Montespertolio.it), “Ondokuz” Sızma Zeytinyağı bitiş çizgisini temsil eder.

“Bu, sızma zeytinyağına kahramanın rolünü atan bir deneyimdir – başkan yardımcısının ve tarım için Meclis Stefania Saccardi'nin – ve Toskana'nın giderek daha fazla petrolün evi olarak tanınması iyidir. Bu durumda, petrolün sadece bir ağı, aynı zamanda, aynı zamanda dörtte bir ağı, aynı zamanda bir tür, aynı zamanda, aynı zamanda petrolün, sadece yerel yapımcının bir ağının yeterliliğinin bir sonucu olarak değil, aynı zamanda korumanın bir sonucu olarak değil, aynı zamanda korumanın bir sonucu olarak değil, aynı zamanda korumanın bir sonucu olarak değil, aynı zamanda bir protonu değil, aynı zamanda korumanın bir sonucudur, Bu nedenle kendimizi bir mükemmellik ürünü yoluyla, niteliklerinin bir yanında ve diğer yanından tepelerimizde yaşayan bir kimlik sembolü olarak nasıl geçebileceğinin önünde buluyoruz.

Aslında, “Ondokuz”, 2019'dan beri Montespertoli Belediyesi'ni ve bölgede artan bir grup zeytin yetiştiricisini, bilim dünyasında – Floransa Üniversitesi Tarım Bakanlığı'nı – bu tuskula ve ürün seviyesinin desteklenmesini, bu tüskül ve ürün seviyesinin, bu zeytin petrolünü destekleyerek gören uzun bir yolculuğun sonuna geliyor. Yapıldığı yer, yani geleneksel olarak zeytin büyümesine uygun bir alan temelinde övünür ve şimdi belirli bölgesel marka stratejilerinin geliştirilmesine izin veren tarihsel hasta ilgisini güçlendirmek için önerilmektedir.

Toskana bölgesinin PSR 2014-2022 bağlamında finanse edilen Montespertolio Projesi, hem üreticilerin hem de tüketicinin farkındalığını, petrolün mükemmelliği ile ilgili olarak, aynı zamanda uygulama, Montespertoli'nin belediyesi tarafından ortaya konan birçok faaliyet, vb. Yeşil Altın Üzerine Yönetim Daimi Forumu, Bölgenin Gerçek Zenginliği.

“Ondokuz”, Florentine Hatly Kemer -Tenuta Barbadoro'nun Zeytin -Lounge zincirini canlandıran 14 şirketin sinerjik bir çalışmasının ifadesidir; Üç yüzün Fattoria di fattoria; Tenuta Maiano Tarım Derneği; Çiftlikler Parri Tarım Derneği; Podere Delle Falcole Çiftliği; Valleprima Çiftliği; Ghilole Çiftliği Çiftliği; Solaia Çiftliği; Le Terre di Poldo Çiftliği; Agriturismo Şirketi Montalbino; Fattoria la Leccia; Marzocco Çiftliği; Maggi Tarım Şirketi; Fara Vetrerie ve Cristallerie'de Torre Bianca Çiftliği, Montespertoli Belediyesi, Tarım, Gıda, Çevre ve Orman Bilimleri ve Teknolojileri Bölümü ve Nörobilim, Psikoloji Bölümü (Psikoloji, Psikoloji, ÇOCUK ALANI, HERHAYİ KULLANIM VE SAĞLIK ALANI, HERHAYİ KULLANICI), HERHAYİ KURULUCU, HER HİYASIN KURULUMU, SAĞLIKLI, SAĞLAMAK İÇİN ALANI, HERHABİ ALANI, HERHANGİ BİR KULLANICI, HİYÇE KURULUCU) Çevrenin ve bölgesel yeniden geliştirmenin korunması.

İsmin seçimi
Petrol kampanyası, kısmen petrollerini kimyasal ve duyusal bir kimyasal bakış açısından karakterize eden çeşitli şirketlerin yapımlarını, paylaşılan toplama ve dönüşümün dakik bir protokolünü tanımlamayı amaçlayan bir dizi eylem sağladı. Aranan bir ambalaj da dahil olmak üzere ortak bir marka kimliğini tanımlamada tamamlanan bir ürün tekdüzeliği, içinde bulunan gıdaların mükemmelliğini açıklar. Bu süreç katılımcı bir mantıkla geliştirilmiştir ve “Ondokuz” adının aynı seçimi ile geliştirilmiştir, yani etiket üzerinde iddialı ve yenilikçi bir proje anlatıyor, yani girişimciler, bilim adamları ve Toskana kurumları, sektördeki profesyoneller, birlikte pazar geleneğinin en iyisini temsil edebilecek bir ürün sunan bir ürün sunmaktadır. “Ondokuz”, tüketiciyi, birçok gerçekliği gerçek ortak paydayı teşvik etmek amacıyla çeşitlendirilmiş hedeflerle ve üretken teklifle hizalayabilen bir şirketin köklerine eşlik etmeyi planlıyor, yani, kalite, sürdürülebilirlik ve rekabetçi bir şekilde, şık bir şekilde ortaya çıkan bir şişe, bir şişe, bir şişe de dahil olmak üzere, bir şişe, bir şişe de dahil olmak üzere, bir şişe de dahil olmak üzere, bir şişe de dahil olmak üzere, bir şişe de dahil olmak üzere, bir şişe de dahil olmak üzere, bir şişe, bir şişe de dahil olmak üzere, bir şişe, bir şişe de dahil olmak üzere, bir şişe, bir şişe de dahil olmak üzere, ” Serigrapato logosu ile. altın.

Logo
Görsel kimlik, çevresi zeytin bitkisinin belirsiz ve canlı saçlarının metonisi haline gelen Montespertoli bölgesinin coğrafyasından esinlenmiştir. Bagajıyla tamamlanan ağaç, yüzeyin kırışıklıklarını, parçalarının dalga eğilimini, çeşitli oliviform “noktalarda” bir fotoğrafta olduğu gibi yazarlarının/çiftçilerinin kesin konumunu belirleyen bir dilbilgisini çoğalttı.

Şişe
Fara di Montespertoli Vetreria tarafından yapılan şişe, tüketiciler tarafından algılanan ürünün kalitesini artıran estetik unsurlara sahip değerli bir ambalaj olan “Roma” modelidir. Bu yeni kimlik sayesinde Montespertolio Projesi, üreticileri şu anda CAN'da satılan petrol hacmini azaltmak için büyüyen fırsatlara ve bunları daha karlı alanlara yönlendirmek için esas olarak doğrudan ve daha az karlı kanallar yoluyla başlatmayı amaçladı. Aslında, Montespertoli gibi mükemmellik bağlamlarında da olsa, şişede satılan ürün payı, Dagri'nin bölgesel pazarlama analizini vurguladığı gibi şu anda tüm üretimin yarısını temsil ediyor. Bu veriler, diğer üretken gerçeklerle ilişkili ise, olumludur, ancak etkinliği daha avantajlı hale getirmek için yeterli değildir. Aynı dağıtım formuna sahip cam satışlarının fiyatları, CAN'daki fiyatından en az 3 kat daha yüksektir. Cam ayrıca daha fazla ihracat, dolayısıyla daha büyük gelirler anlamına gelir.

Üretim protokolü ve kimyasal ve duyusal analiz
Çiftlikler, değirmenler ve üniversite arasında koordine edilen ve paylaşılan bienal grubu çalışması sayesinde Dagri, aşağıdakiler gibi kesin kurallara dayanarak uygulanan titiz bir üretim protokolünü tanımlayabildi ve yapabildi: kayda değer zeytin çeşidi ortak bir olgunlaşma derecesine toplanması; Yağ değirmeninde zeytinlerin hızlı bir şekilde konferansı ve işlenmesi; Yağ değirmeni bazlı yağın ekstraksiyon kurallarına, düşük oksidatif etkiye, kontrollü tempo-temporal koşullara (27 ° C'nin altında) zeytin makarnasının gramolarına uyumu ve bulanıklığın çıkarılan yağlardan hızlı bir şekilde uzaklaştırılması. Bu, sadece mükemmel yasal uygunluk seviyeleri ile değil, aynı zamanda yüksek bir fenolik bileşik içeriği, hoş uçucu maddelerin ve korumada stabilite ile karakterize edilen “Montespertoli bölgesinin” virgin ekstra yağlarının homojen ve sürekli üretimine izin verdi. Yağlar, düşük asitlikte (iniş % 0.22 oleik asit), orta yüksek biyofenol içeriği (500 mg/kg iniş) ve VIA della lipossijenaz yolunun (yaklaşık 50 mg/kg) uçucu bileşiklerinin (yaklaşık 50 mg/kg), sensör olarak ortalama acı, baharatlı ve notlarla albmond ve esine sahip olduğu gibi anlamlı olarak karakterize edildi.
 
Üst