Şarap, Toskana üretimi 2.6 milyon hektolitörle uçuyor

HoCaM

Global Mod
Global Mod
Toskana şarabı mükemmel sağlığa sahiptir. 2,6 milyon hektolitöre üretim ve 2024'ün ilk on ayında hacimde% +4.8 ve% 10 değerinde bir +% 10 kaydedilen DOP şarapları için bir ihracatla, sonbaharda zaten pembe beklentileri aşıyor ve dünyayı karşılamaya hazırlanıyor Buywine'dan (5-6 Şubat, Lucca, Lucca) başlayarak uluslararası alıcılara adanmış ve Prim Bea (14 Şubat Floransa), Toskana önizlemelerinin haftasını resmen açtığı gün olan yoğun etkinliklerin yoğun takviminde. Sektör baskısının ve uzmanların ana Toskana konsorsiyerinin yeni vintagelerini tatması beklenen bir an. Her iki etkinlik de Floransa Ticaret Odası ve Promofirenze Örgütü ile işbirliği içinde Toskana bölgesi tarafından tanıtılmaktadır. İletişim koordinasyonu, basın ofisi ve sosyal ağlar Toskana Sistem Vakfı tarafından küratörlüğünü yapmaktadır.

“Buywine Toscana, Toskana'daki en güçlü varlıklardan birini temsil eden bir ürünün alıcıları ve üreticileri arasındaki toplantı için Toskana şarap pencerelerinin başlangıcını temsil ediyor – dedi Başkan Eugenio Giani -. Veriler bu yıl da olumlu, çünkü bir üretim görüyoruz. 2024'ün ilk on ayında, Floransa'dan sonra % +10 değere sahip olan DOP şarapları için bir ihracat. Tüm Tuscan şaraplarını temsil eden bir vitrin yaratabilir, ancak ihracat açısından sağlıkta olduğumuzu göstermek için tesisler.

“Toskana'daki şarap durumunun bir fotoğrafını verelim – dedi – Tarım için Başkan Yardımcısı ve Meclis Stefania Saccardi – Bir etkinlikle, bu yıl da tekrarlanan Buywine, 15 baskıya sahip olduğumuz, birçok kişi için fırsat vermek için Küçük ve orta ölçekli şirketler, 210, birçok ülkeden gelen 140'dan fazla alıcıyı karşılamak için – Asya ve Güney Amerika pazarlarının varlığının büyümesini kaydediyoruz – aksi takdirde üreticilerimizin rolünü karşılayamadı. Bir Ticaret Odası, Promofirenze ve Fondazione Sistemi Toskana ile birlikte yaptığımız bu etkinliği yaratan Toskana Bölgesi, değerli, maksimum verimli bir fırsat sağlamak ve her yıl her zaman daha iyi sonuçlar veren “.

“Floransa Ticaret Odası ile Toskana bölgesi arasındaki işbirliği sayesinde – Floransa Ticaret Odası Başkanı Massimo Manetti – 5 yıldır, son derece başarılı enternasyonalin varlığında ve mesafesinde etkinlikler düzenliyoruz. Çok gurur duyuyoruz “

“Tuscan Sistem Vakfı – Dedi Yönetmeni Francesco Palumbo – Visttuscany.com'dan dijital ekosistiye geçerek Tuscan Showcase'i yeniledi. Buywine ve Primiprima gibi bireysel bölgesel girişimlerden ve aslında bir PDO veya IGP ile övünemeyen bir bölge yoktur. Bizimki, 4.8'den fazla VisionCuscy ziyaretçisi sayesinde, ABD, Almanya, Fransa, Birleşik Krallık'tan gelen 4,8'den fazla ziyaretçi sayesinde olağanüstü bir pencere kullanan bir hikaye anlatımı olan yaygın bir hikaye. , İspanya ve İsviçre. Yaygın “.

“14 Şubat'ta geleneksel primiprima randevusu ile açılacak olan Toskana önizlemelerinin bu yeni baskısı için harika bir kargaşa var” – Francesco Mazzei cumhurbaşkanı Avito ve Maremma Toscana'nın konsorsiyum koruma şaraplarının başkanı – Bölgemizin en iyi şarap mükemmelliğinin tatmada önerileceği sektör gazetecileri ve operatörleri. Yeni Valdarno di Sopra önizlemesine yaklaşırken, 13 mezhep ve IGT için 8 konsorsiyeri bir araya getiren diğer Toskana. .

Buywine Toscana – Bu yıl Buywine'ın 15. baskısı, 5-6 Şubat arası Lucca Fiere Polo'da (5 Şubat Çarşamba günü 11.30 am) düzenleniyor ve burada 210 Toskana üreticisinin bölgesel duyuru yoluyla seçildiği ve 37'den 164 alıcı olacak 37 birkaç ülkeden randevu, Made in Toskana şarabını pazarlarda çekmeye hazır. Bu yıl en çok sayıda delegasyon sırasıyla Kanada, Amerika Birleşik Devletleri, İskandinavya ve Çin'den, Asya pazarları (Vietnam, Hong Kong, Hindistan, Japonya, Tayvan, Singapur, Güney Kore, Tayland) ve Güney Amerika'dan güçlü bir artışla geliyor. Randevuda yaklaşık 1400 tatma etiketi (500 biyografi) ve 58 Toskana isminin 50'si. En çok temsil edilen mezhepler arasında: Tuscan IGT ve ardından Chianti, Chianti Classico ve Maremma Toscana (profesyoneller için etkinlik).
Etkinliğin formatının başarısı, Toskana bölgesi tarafından, sadece Toskana'da kaliteli şaraplar üreten üreticilere verdiği fırsata dayanmaktadır. şaraplar ve ziyaret edebilme. Katılan alıcılar, Promofirenze tarafından titizlikle seçilir ve katılımcı satıcıların konsolide ve test edilmiş bir önleyici profili sayesinde, etkinlik, destekçiler tarafından garanti edilen verimli kuruluş için yıllarca yüksek bir beğeniye kaydedilmiştir.
İki iş günü sona erdi, alıcılar bölgeyi keşfetmek için sekiz farklı şarap turuna katılma fırsatına sahip olacaklar. Ayrıntılı olarak, Floransa Ticaret Odası tarafından dört tur düzenlendi. Kuzey Batı Toskana Ticaret Odası, Lucca, Massa ve Pisa şirketleri ile Pistoia Prato Ticaret Odası arasında Carmignano ve Vivai bölgesi arasında bir turla üç farklı güzergahla sunulmaktadır.

Primeprima, Program – 14 Şubat Cuma günü 10.30 Palazzo Medici Riccardi'den başlayarak Floransa'daki Prim, Toskana şaraplarının önizlemelerinin haftasına resmi olarak başlayan özel basına adanmış bir etkinlik günü olan Prim 2025'i oluşturdu. Sabah, gazeteci Rai Marcello Masi'yi “Bacchus Nektarının” geçmişi ve geleceği hakkında bir konuşma ile açacak ve bunu Toskana Bölgesi Başkanı Eugenio Giani, Başkan Yardımcısı ve Başkan Yardımcısı Eugenio Giani'nin katılımıyla bir tartışma izleyecek. Agito Başkanı Francesco Mazzei'den Agri -Food Stefania Saccardi e, Floransa Ticaret Odası Başkanı, Massimo Manetti ve Tuscan Sistem Vakfı Direktörü Francesco Palumbo. Raporu sunacak olan ISMEA pazarlarının Müdürlüğü'nden Fabio del Bravo'nun en çok beklenen müdahaleleri arasında, Toskana şarabı ve ihracatının güncellenmiş senaryo verileri ile Prim Force için geçici hale getirilecek. Sabahın sonunda, aynı başkan yardımcısı Saccardi, ASET Başkanı ile birlikte – Leonardo Tozzi'nin Yiyecek ve Şarap Pres Derneği ile birlikte, erken ölen ve her yıl verilen gazetecinin adını taşıyan Kyle Phillips Ödülü'nü sunacak. Dernek tarafından, dürüstlük, profesyonel merak, önyargı eksikliği ve yargılama sakinliği yaklaşımını somutlaştıran bir meslektaşına.

Toskana bölgesi, intoscana.it, buywine, Toskana vitrini ve Floransa Ticaret Odası'nın yerleri ve sosyal kanalları üzerindeki ana kınama eserlerini takip etmek mümkün olacaktır.

Toskana Şarapları Haftası önizlemesi, aşağıdaki takvime göre konsorsiyumun küratörlüğünü yaptığı randevularla devam ediyor:
15 Cumartesi ve 16 Şubat Pazar “Noble Önizleme” – Şarap Nobile Di Montepulciano Konsorsiyumu – Montepulciano;
17 Pazartesi ve 18 Şubat Salı “Chianti Classico Koleksiyonu” – Chianti Classico Şarap Konsorsiyumu – Floransa, Leopolda Stazione;
Çarşamba 19 Şubat “Chianti Lovers & Rosso Morellino” – Chianti Şarap Konsorsiyumu ve Konsorsiyumu Morellino di Scansano – Florence, Fortezza da Basso;
Perşembe 20 Şubat “Diğer Toskana Önizleme” – Floransa, Palazzo Degli Affari;
21 Şubat Cuma “Valdarno di Sopra Günü” – Yerellik il Borro, San Giustino Valdarno Areezzo.


(Toskana Sistem Vakfı'nın Basın Ofisi ile işbirliği içinde)
 
Üst