Chiara Bini tarafından yazılmıştır, 31 Mayıs 2025 Cumartesi 12:48
Toskana bölgesinin, 2025/2026 kampanyasında sunulan projeler ve önceki kampanyalarla ilgili projelerin satışının tasfiyesi ile ilgili olarak, Toskana şarabının tanıtımının sektörel müdahalesi için şarap girişimcilerine sunduğu Avrupa kaynakları, 11 milyon Euro ve 900 bin Euro'lardır.
Şarap sektöründeki Toskana şarabını Avrupa dışı ülkelerde bilinmek ve tanıtmakla ilgilenen şirketler, 09 Haziran 2025 Pazartesi günü saat 10: 00'dan itibaren zamana sahip olacak ve 15 Temmuz 2025 Salı günü saat 13: 00'de, şarap sektörünün ulusal destek programına dahil olmak üzere üçüncü ülkelerin pazarlarında şarabın tanıtımının sektörel müdahalesi ile ilgili bir başvuru sunacaklar.
“In a globalized market – said the vice -president and regional councilor for agriculture Stefania Saccardi – where Tuscan wine is increasingly affirming itself thanks to its quality, it is essential to continue supporting our companies in promoting its products internationally, also because we must always keep in mind that the wine supply chain represents a towing for the entire agri -food sector. Therefore this year we also make available, thanks to EU resources, They will help our companies Giderek daha rekabetçi olmak ve dünyadaki Toskana ürünlerinin kalitesini duyurmak ve takdir etmek. ”
İlgili şirketler kendi tanıtım projelerini sunabilir ve yapılan masrafların% 50'sine kadar talep edebilir. Katkı diğer kamu yardımı ile birleştirilmeyecektir. Toskana bölgesi tarafından Toscana spa geliştirme sitesi aracılığıyla başvurular alınmalıdır
Profesyonel ve meslekler arası kuruluşlar, şarap üreticileri veya şarap üreticileri, koruma konsorsileri, bireysel veya ilişkili üreticilerin şirketleri, şarap sektöründe kanıtlanmış deneyime sahip kamu denekleri ve tarımsal ürünlerin (bölgeler, otonom ve ortak eyaletler gibi idareler hariç), dernekler, dernekler ve federasyonlar hariç), şirketlerin, konsortu ve geçici olarak), yasaklayabilmektedir. Kooperatifler ve iş ağları.
Her proje için maksimum kamu katkı sınırı 500.000 avroyu aşamaz.
Halkla ilişkiler, tanıtım ve reklamcılık, özellikle kalite, gıda güvenliği veya çevre açısından, bölgesel şarap üretiminin yüksek standartlarını vurgulayan fonlara kabul edilecektir; uluslararası öneme sahip etkinliklere, fuarlara ve sergilere katılım; bilgi kampanyaları (özellikle menşe mezhepleri, coğrafi endikasyonlar ve biyolojik üretim sistemleri hakkında); Yapılan bilgi ve tanıtım eylemlerinin sonuçlarını değerlendirmek için çalışmalar.
Toskana bölgesinin, 2025/2026 kampanyasında sunulan projeler ve önceki kampanyalarla ilgili projelerin satışının tasfiyesi ile ilgili olarak, Toskana şarabının tanıtımının sektörel müdahalesi için şarap girişimcilerine sunduğu Avrupa kaynakları, 11 milyon Euro ve 900 bin Euro'lardır.
Şarap sektöründeki Toskana şarabını Avrupa dışı ülkelerde bilinmek ve tanıtmakla ilgilenen şirketler, 09 Haziran 2025 Pazartesi günü saat 10: 00'dan itibaren zamana sahip olacak ve 15 Temmuz 2025 Salı günü saat 13: 00'de, şarap sektörünün ulusal destek programına dahil olmak üzere üçüncü ülkelerin pazarlarında şarabın tanıtımının sektörel müdahalesi ile ilgili bir başvuru sunacaklar.
“In a globalized market – said the vice -president and regional councilor for agriculture Stefania Saccardi – where Tuscan wine is increasingly affirming itself thanks to its quality, it is essential to continue supporting our companies in promoting its products internationally, also because we must always keep in mind that the wine supply chain represents a towing for the entire agri -food sector. Therefore this year we also make available, thanks to EU resources, They will help our companies Giderek daha rekabetçi olmak ve dünyadaki Toskana ürünlerinin kalitesini duyurmak ve takdir etmek. ”
İlgili şirketler kendi tanıtım projelerini sunabilir ve yapılan masrafların% 50'sine kadar talep edebilir. Katkı diğer kamu yardımı ile birleştirilmeyecektir. Toskana bölgesi tarafından Toscana spa geliştirme sitesi aracılığıyla başvurular alınmalıdır
Profesyonel ve meslekler arası kuruluşlar, şarap üreticileri veya şarap üreticileri, koruma konsorsileri, bireysel veya ilişkili üreticilerin şirketleri, şarap sektöründe kanıtlanmış deneyime sahip kamu denekleri ve tarımsal ürünlerin (bölgeler, otonom ve ortak eyaletler gibi idareler hariç), dernekler, dernekler ve federasyonlar hariç), şirketlerin, konsortu ve geçici olarak), yasaklayabilmektedir. Kooperatifler ve iş ağları.
Her proje için maksimum kamu katkı sınırı 500.000 avroyu aşamaz.
Halkla ilişkiler, tanıtım ve reklamcılık, özellikle kalite, gıda güvenliği veya çevre açısından, bölgesel şarap üretiminin yüksek standartlarını vurgulayan fonlara kabul edilecektir; uluslararası öneme sahip etkinliklere, fuarlara ve sergilere katılım; bilgi kampanyaları (özellikle menşe mezhepleri, coğrafi endikasyonlar ve biyolojik üretim sistemleri hakkında); Yapılan bilgi ve tanıtım eylemlerinin sonuçlarını değerlendirmek için çalışmalar.