Yolcu IndiGo Tarafından Servis Edilen Sandviçte Solucan Buldu, Havayolu Özür Beyanı Yayınladı

Leila

Global Mod
Global Mod
Yalnızca solucanlarla dolu yiyeceklerin servis edildiği bir uçak bileti için binlerce rupi ödediğinizi hayal edin. Bu talihsiz olay, yakın zamanda Delhi’den Bombay’a yapılan bir IndiGo uçuşu sırasında meydana geldi. Profesyonel diyetisyen Kushboo Gupta, kendisine servis edilen sandviçin durumunu gösteren bir Haberyu Instagram’da paylaştı. Videoda Khusboo’nun IndiGo tarafından sağlanan yemek kalitesini eleştirdiği duyuluyor. Ayrıca sandviçindeki solucanı fark ettiğinde personele haber verdiğini de belirtti. Ancak bundan sonra bile aynı kirli sandviçler diğer yolculara da dağıtıldı. Olaya yanıt olarak IndiGo, etkilenen yolcudan özür dileyen ve konunun şu anda incelenmekte olduğu konusunda kamuoyuna güvence veren resmi bir açıklama yayınladı.
Öyleyse oku: Adamın Vistara Uçuş Yemeğinde Hamam Böceği Bulduğu İddia Ediliyor; Havayolu “Kavrulmuş Zencefil” Diyor

Aşağıdaki Kushboo’nun Habersuna bir göz atın:


Kushboo Gupta, Instagram Habersunun ayrıntılı başlığında şunları yazdı: “Yakında e-posta yoluyla resmi bir şikayette bulunacağım. Ancak bir halk sağlığı uzmanı olarak, sandviçin kalitesinin iyi olmadığını bilmesine ve uçuş görevlisine önceden bilgi vermesine rağmen, sandviçin diğer yolculara sandviç servisi yapmaya devam ettiğini bilmek istiyorum. Çocuklar, yaşlılar ve diğer yolcular vardı…. Ya biri enfeksiyon kaparsa? Kibar bir not veya yolculara bilgi verilmesi onları sandviç yemekten kurtarırdı. Bir lokma yedikten sonra hemen koştum ya da ona ilettim ama o sadece ‘Onu başka bir şeyle değiştireceğim’ dedi. Onu bakanlığa bildireceğim ve daha sonra bir hediyeyle geleceğim, ama onu almayı reddettim. Panik durumu yaratmak istemedim… ama ilk yapması gereken diğer yolcuları bilinçlendirmek olmalıydı ki sandviçi tüketip tüketmeme konusunda bilinçli bir karar verebilsinler.”
Öyleyse okuyun: Bir Yaşındaki Çocuğun Havada Doğum Günü Kutlaması İnternet’i Etkiledi

“Tanrı bir şeyin olmasını yasakladığında hayatlarımızı kurtarmak için eğitildiniz, ancak bunun da aynı SOP’ye dahil edilmesi gerekmez mi? 1. Kalitesinin sorgulanması gerekiyor 2. Yolculara neden hizmet ettiğini bilmesine rağmen. Farkındalık yaratmak için bu konuyu değerlendirmeye aldım… Herhangi bir Tazminat veya İadeye ihtiyacım yok…. Kushboo Gupta, yolcu sağlığı ve güvenliğinin en büyük önceliğiniz olması gerektiğine dair yalnızca bir güvence” diye ekledi.

Duruma yanıt olarak IndiGo’nun resmi açıklaması şu şekildeydi: “Müşterilerimizden birinin Delhi’den Mumbai’ye 6E 6107 sefer sayılı uçuştaki deneyimleriyle ilgili olarak dile getirdiği endişenin farkındayız. Gemide yiyecek ve içecek hizmetinin en yüksek standartlarını sürdürme konusundaki sarsılmaz kararlılığımızı vurgulamak istiyoruz. Soruşturmanın ardından ekibimiz söz konusu sandviçin hizmetini derhal durdurdu. Konu şu anda kapsamlı bir şekilde inceleniyor ve uygun düzeltici önlemlerin alındığından emin olmak için yemek şirketimizle yakın işbirliği içinde çalışıyoruz. Yolcuya verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı içtenlikle özür dileriz.”

Hava yoluyla seyahat ederken hiç gıda kalitesi sorunlarıyla karşılaştınız mı?
 
Üst