Evde yemek sipariş etmek eğlenceli bir deneyim olabilir; en sevdiğiniz yemekleri seçip evinizin rahatlığında tadını çıkarabilirsiniz. Ancak siparişiniz beklentilerinizi karşılamazsa veya daha kötüsü gıda güvenliği veya hijyenle ilgili bir endişe varsa bu deneyim anında mahvolabilir. Geçtiğimiz günlerde Haydarabad, Kukatpally, Mehfil Biryani'den Tavuk Biryani sipariş eden bir adam, sosyal medya platformu X'teki (eski adıyla Twitter) şikayetinde paylaşıldığı gibi “tavuk parçalarında böcek” buldu. Adam, X kolunu kullanarak tavuk parçası üzerinde küçük bir böceğin görülebildiği ekran görüntülerini yayınladı.
Ayrıca teslimat platformu Swiggy'de şikayetinin bir ekran görüntüsünü paylaştı ve şu yanıtı verdi: “Siparişin beklentilerinizi karşılamadığını duyduğumuz için çok üzgünüz! Bulaşıkların paketlenmesi yalnızca restoran tarafından yapılıyor. Değerli bir müşterimizsiniz, tatmin edici olmayan deneyiminiz için size tazminat ödemek istiyoruz, bir özür göstergesi olarak, etkilenen ürün için size 64,00 Rs tutarında geri ödeme teklif edebiliriz.”
Müşteri, Swiggy'nin “318 Rupilik bir fatura karşılığında 64 Rupilik geri ödeme” teklif ettiğini yazdı. Yazının tamamına buradan bakın:
Gönderiye yanıt veren Swiggy Cares, yorumlarda şöyle yanıt verdi: “Bu kesinlikle senin için hazırladığımız türden bir deneyim değil Sai. Lütfen bize biraz zaman ver.”
Daha sonra müşteriye siparişi için tam para iadesi yapıldı. Şöyle yazdı: “@Swiggy'den Prasad beni aradı ve tutarın tamamının iadesini başlattı ve şikayette bulunmam için bana FSSAI ayrıntılarını verdi.” Müşteri ayrıca FSSAI'ye (Hindistan Gıda Güvenliği ve Standartları Kurumu) yaptığı şikayetin ekran görüntüsünü de paylaştı.
Jigyasa Kakwani HakkındaJigyasa tesellisini, yayınlanan her hikayeyle dünyayı daha bilgili ve meraklı kılmak için keşfettiği bir araç olan yazmakta buluyor. Her zaman yeni mutfakları keşfetmeye hazır ama kalbi rahatlatıcı ghar-ka-khana'ya dönüyor.
Ayrıca teslimat platformu Swiggy'de şikayetinin bir ekran görüntüsünü paylaştı ve şu yanıtı verdi: “Siparişin beklentilerinizi karşılamadığını duyduğumuz için çok üzgünüz! Bulaşıkların paketlenmesi yalnızca restoran tarafından yapılıyor. Değerli bir müşterimizsiniz, tatmin edici olmayan deneyiminiz için size tazminat ödemek istiyoruz, bir özür göstergesi olarak, etkilenen ürün için size 64,00 Rs tutarında geri ödeme teklif edebiliriz.”
Müşteri, Swiggy'nin “318 Rupilik bir fatura karşılığında 64 Rupilik geri ödeme” teklif ettiğini yazdı. Yazının tamamına buradan bakın:
Ayrıca Okuyun: Viral: Müşteri Sambar'da Ahmedabad Restoranında Ölü Fare Bulduğunu İddia EdiyorMehfil biryani, Kukatpally
Tavuk parçalarındaki böcekler @cfs_telangana
Bu gelen yanıt @Swiggy (318 rs'lik bir fatura için 64 rs'nin iadesi: Sipariş kimliği – 178009783111586)
Lütfen Mehfil kukatpally'den sipariş vermeyi bırakın pic.twitter.com/o8UBaTCzk2— Sai Teja (@Karlmarx__07) 23 Haziran 2024
Gönderiye yanıt veren Swiggy Cares, yorumlarda şöyle yanıt verdi: “Bu kesinlikle senin için hazırladığımız türden bir deneyim değil Sai. Lütfen bize biraz zaman ver.”
Ayrıca Okuyun: Blade In Flight Meal: Gıda Otoritesi Air India'nın Catering Firmasına Bildirim Yayınladı@Karlmarx__07 Bu kesinlikle senin için hazırladığımız türden bir deneyim değil Sai. Lütfen bize biraz zaman tanıyın.
^Aish— Swiggy Cares (@SwiggyCares) 23 Haziran 2024
Daha sonra müşteriye siparişi için tam para iadesi yapıldı. Şöyle yazdı: “@Swiggy'den Prasad beni aradı ve tutarın tamamının iadesini başlattı ve şikayette bulunmam için bana FSSAI ayrıntılarını verdi.” Müşteri ayrıca FSSAI'ye (Hindistan Gıda Güvenliği ve Standartları Kurumu) yaptığı şikayetin ekran görüntüsünü de paylaştı.
Jigyasa Kakwani HakkındaJigyasa tesellisini, yayınlanan her hikayeyle dünyayı daha bilgili ve meraklı kılmak için keşfettiği bir araç olan yazmakta buluyor. Her zaman yeni mutfakları keşfetmeye hazır ama kalbi rahatlatıcı ghar-ka-khana'ya dönüyor.