Reddit Kullanıcısı Swiggy Müşteri Hizmetlerinin Salı Günkü Yiyecek Gecikmesinden “Hafta Sonu Yoğun Saati” Sorumlu Olduğunu İddia Ediyor

Leila

Global Mod
Global Mod
Eskiden en sevdiğimiz yemeği yemek için bir restoranda yemek zorunda kalırdık. Ancak artık yemek dağıtım uygulamalarının kullanıma sunulmasıyla birlikte, telefonumuza birkaç dokunuşla sipariş verebiliyoruz ve siparişimizi kapımıza kadar getirebiliyoruz. En sevdiğimiz yemeğin teslim edilmesi pasta kadar kolaydır, ancak çevrimiçi yemek dağıtım hizmeti Swiggy, Salı akşamını “teslimatın en yoğun olduğu saat” olarak adlandırdığında çevrimiçi müşteriler arasında oldukça heyecan oluştu. Her şey Delhi'den bir müşterinin yemek siparişinin alınmasındaki gecikmeden bahsetmesiyle başladı.
Öyleyse okuyun: Swiggy Instamart, Bu Adamın Poha'ya “Düzleştirilmiş Sarı Renkli Pirinç” Demesinin Ardından Sakin Olamadı

Reddit'te kullanıcı, Swiggy müşteri hizmetleri temsilcisiyle yaptığı sohbetin ekran görüntüsünü paylaştı ve siparişindeki gecikmeyi sordu. Yanıtları şu şekildeydi: “Hafta sonu yoğun saat olması nedeniyle restoran yoğun taleple karşı karşıyadır ve bu nedenle siparişinizde ufak bir gecikme yaşanmaktadır. Bir süre beklemenizi rica ederiz, siparişiniz en kısa sürede tarafınıza teslim edilecektir. Şaşıran müşteri, “Dostum, bugün Salı.” Gönderiye şu başlığı ekledi: “Bu temsilci Salı günü saat 17.00'nin hafta sonunun en yoğun saati olduğunu düşünüyor.” Sonuçta, ne zamandan beri Salı günü hafta sonu gibi gelmeye başladı?

Swiggy kalitesi hızla düşüyor
byu/soumil80 indelhi
Yasal Uyarı: Haberler, Reddit kullanıcısının gönderisindeki iddiaları garanti etmez.

Öyleyse okuyun: Viral: Swiggy'nin Sevgililer Günü'nde X Kullanıcıya Yönelik Pizza Hareketi İnternette Kalpleri Kazandırdı

Gönderi hızla viral oldu, internetin dikkatini çekti ve insanların bu konuda söyleyecek çok şeyi vardı.

Bir kullanıcı şöyle şikayette bulundu: “Bir keresinde Swiggy yemeğim için beni beş saat bekletti ve yemeği gece 2'de teslim etti. Swiggy ne hatalarını kabul etmeye ne de paramı iade etmeye hazır olduğundan o zamana kadar Zomato'dan sipariş vermiştim.”

Yorum
byu/soumil80 tartışmadan
indelhi
Başka bir kullanıcı şunu paylaştı: “Mujhe bhi ek baar 3 saat bekle karaya tha [They made me wait 3 hours once].”

Yorum
byu/soumil80 tartışmadan
indelhi
Bir yorumda “Kopyala-yapıştırılmış bir yanıt gibi geliyor” yazıyordu.

Yorum
byu/soumil80 tartışmadan
indelhi
Birkaçı adamın bir “bot” ile konuştuğunu belirtti.

Yorum
byu/soumil80 tartışmadan
indelhi
Benzer bir düşünceyi dile getiren bir kişi şunu ekledi: “Muhtemelen bir chatbot. Swiggy halka arza gitmeyi ve her yerde maliyetleri düşürmeyi planlıyor. Halka arzdan önce kancayla ya da sahtekarlıkla karlılık göstermek istiyorlar. “Bütün bu saçmalıkların nedeni bu.”

Yorum
byu/soumil80 tartışmadan
indelhi
Ne söyleyeceksin?
 
Üst